1. Prekių grąžinimas ir keitimas.

1.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

1.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

1.3. Veidrodžiai gaminami pagal individualų užsakymą yra negrąžinami, išskyrus tuos atvejus, kai Pardavėjas sutinka priimti prekę atgal, įvertinęs veidrodžio komplektaciją, formą ir matmenis. Individualiu užsakymu laikomas veidrodis su įvairiais priedais, nestandartinių matmenų.

1.4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

1.4.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

1.4.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

1.4.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

1.4.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

1.4.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

1.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. ir 8.4 straipsniuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

1.6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

1.7. Prekės grąžinimą apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai gauta prekė buvo nekokybiška ar nepilnos komplektacijos. Pirkėjui nurodžius prekės trūkumus, prekės grąžinimą/pakeitimą sutarus su Pirkėju organizuoja ir apmoka Pardavėjas.

1.8. Nesant prekės trūkumams, bet Pirkėjui pareiškus pageidavimą dėl prekės pakeitimo (pageidavimas kito modelio, spalvos ir pan.), gautos prekės grąžinimą ir naujos prekės išsiuntimą apmoka Pirkėjas.

1.9. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.